onsdag 11 april 2012

Roligt. På en tisdag.

Igår var jag, Andreas och våra goda vänner Emelie och Gustav på Norra brunn på stand up. Jag har aldrig varit på stand up förut, bara sett det på Släng dig i brunnen på 90-talet och under 2000-talet även lite Raw. Och massa youtube såklart. Men som vanligt är det ju en annan sak att se något live.
Först var det två för mig okända snubbar som skojade, och sedan kom affischnamnet Johan Glans. Glans skojade en hel del om både kyrkan och föreningsliv, så det var helt rätt för mig och prästkandidaten/föreningsnörden Emelie. Det roligaste av allt var att jag och Emelie stod och kom på egna skämt om sluten omröstning och sånt, som Glans missade. Han är nog inte lika nördiga på föreningsliv som jag och Emelie. Men roligt var det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar