torsdag 9 maj 2013

Inför sommaren.

Jag har snott alla dessa bilder från the nu project. Nakenbilder på riktiga kvinnor. Väldigt vackra bilder på nakna, vanliga, vackra kvinnor. Ibland går jag in där och tittar på hur vackra vanliga kvinnor är och tänker att jag också är så vacker. För jag måste påminna mig om det, att det inte bara är modellerna som är vackra. Det är inte bara smala midjor, fasta bröst, tighta lår och välformade rumpor som är vackra. Vi vanliga människor är också vackra. Och jag är också vacker. Tyvärr inte alltid i mina ögon, men i andras, kan jag tänka när jag ser dessa vackra, vanliga kvinnor.
Det är insidan som säknas, jag vet. Men när insidan är ful för att jag tänker på hur utsidan ser ut, så är det inte så roligt. Då får ni inte se min finaste insida heller. Jag jobbar på att visa min finaste insida. Bland annat genom att lära mig ett annat förhållningssätt till min utsida. Jag tror att detta hjälper mig.

1 kommentar:

  1. grymt! hade inte sett detta projekt innan. tror du har rätt i det där med att om insidan är ful för att jag tänker på hur insidan ser ut ... du är smart.

    SvaraRadera